Συχνές Ερωτήσεις

Hλεκτρονικές αγορές

  • Πώς πραγματοποιώ μία παραγγελία;

    Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ώστε να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία στην διαδικασία παραγγελίας.

  • Υπάρχει περιορισμός ελάχιστης παραγγελίας;

    Με σκοπό να ολοκληρωθεί μία παραγγελία θα πρέπει να υπερβαίνει το ποσό των 75€.

  • Πώς ενημερώνομαι για τις προσφορές;

    Υπάρχουν τρεις τρόποι να ενημερωθείτε για τις προσφορές μας:

    • Από την κατηγορία προσφορές που βρίσκεται μέσα στο μενού "Προϊόντα".
    • Από το πεδίο "Προσφορές" που βρίσκεται στην αρχική σελίδα.
    • Από το μηνιαίο μας φυλλάδιο.
    • Από το φίλτρο που υπάρχει μέσα σε κάθε κατηγορία και υποκατηγορία προϊόντων.
  • Πώς μπορώ να προσθέσω, αφαιρέσω ή μειώσω κάποια από τα προϊόντα στο καρότσι μου;

    Προσθήκη προϊόντων: Πατήστε το εικονίδιο "+" ώστε να προστεθούν τα προϊόντα στην παραγγελία σας.

    Αφαίρεση προϊόντων: Στην σελίδα "Το καρότσι μου" μπορείτε να αφαιρέσετε οποιοδήποτε προϊόν, πατώντας το "-".

    Μείωση ποσοτήτων: Στην σελίδα "Το καρότσι μου" μπορείτε να μειώσετε τις ποσότητες των προϊόντων που ήδη έχετε προσθέσει στην παραγγελία σας, πατώντας το "-".

  • Μπορώ να γράψω διευκρινίσεις για κάποια προϊόντα που είναι στο καρότσι μου;

    Στην προϊοντική σελίδα υπάρχει σχετικό πεδίο όπου μπορείτε να προσθέσετε οποιαδήποτε σχόλιο, απαντώντας στο ερώτημα "Θέλετε να προσέξουμε κάτι;" 

  • Μπορώ να ζητήσω συσκευασία δώρου;

    Βεβαίως! Κάθε προϊόν που τοποθετείτε στο καλάθι έχει ένα δικό του πεδίο που μπορείτε να γράψετε διευκρινίσεις και σχόλια. Στο συγκεκριμένο σημείο μπορείτε να διατυπώσετε και την επιθυμία σας για συσκευασία δώρου.

  • Μπορώ να κάνω αποστολή σε κάποια άλλη διεύθυνση ως δώρο;

    Φυσικά! Για να στείλετε δώρο στους αγαπημένους σας αρκεί μόνο να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία που θα περιέχει μόνο το προϊόν ή τα προϊόντα που θέλετε να στείλετε και να σημειώσετε στα σχόλια πως επιθυμείτε να αφαιρεθεί η τιμή και να γίνει η απαραίτητη για την περίσταση συσκευασία.

  • Τι γίνεται όταν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο κατά την συλλογή του;

    Εάν κατά την συλλογή των προϊόντων υπάρξει κάποια προσωρινή έλλειψη θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να ενημερωθείτε πλήρως για την κατάσταση της παραγγελίας σας και αν επιθυμείτε να προβούμε σε αντικατάσταση αυτών. Δεν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στην περίπτωση που έχετε επιλέξει την "έξυπνη αντικατάσταση" ή την μη αντικατάσταση των προϊόντων.

  • Έχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου και θέλω να κάνω κάποιες αλλαγές. Είναι εφικτό;

    Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής μετρητά ή κάρτα κατά την παράδοση μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε μεταβολή χρειάζεστε μέσα από το ιστορικό παραγγελιών που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σας. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί με χρέωση σε πιστωτική κάρτα μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 8000 888 για οποιαδήποτε μεταβολή.

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να προβείτε σε ακύρωση της παραγγελίας σας μπορείτε το κάνετε μέσω της αντίστοιχης επιλογής που υπάρχει στο ιστορικό παραγγελιών σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 8000 888 ή να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση customer-service@thanopoulos.gr.

  • Γιατί δεν βλέπω το τελικό ποσό αλλά το εκτιμώμενο;

    Εάν το καλάθι των αγορών σας περιέχει προϊόντα επί ζυγίου, όπως είναι τα προϊόντα μαναβικής, ιχθυοπωλείου και κρεοπωλείου η τελική τους τιμή υπολογίζεται προσεγγιστικά ανάλογα με το μέσο βάρος του κάθε προϊόντος ξεχωριστά. Για το λόγο αυτό το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας που υπολογίζεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορεί να έχει μία μικρή απόκλιση από το τελικό. Εάν το καλάθι αγορών σας δεν περιέχει προϊόντα με μεταβαλλόμενο βάρος τότε το εκτιμώμενο ποσό αντιστοιχεί και στο τελικό.

  • Τι γίνεται αν αφήσω στο καλάθι μου προϊόντα και δεν ολοκληρώσω την παραγγελία;

    Εάν αφήσετε προϊόντα στο καλάθι σας και δεν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα παραμείνουν εκεί για τις επόμενες  τρεις εβδομάδες. Την επόμενη φορά που θα ανοίξετε το καλάθι σας μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα είναι πιθανόν να μην είναι διαθέσιμα κάποια από τα προϊόντα που είχατε επιλέξει, για τα οποία και θα ενημερωθείτε στο πάνω μέρος του καλαθιού.

     

     

Παραδόσεις

  • Ποια είναι τα χρονικά διαστήματα παράδοσης;

    Τα χρονικά διαστήματα μεταβάλλονται ανάλογα με την διεύθυνση παραλαβής ή παράδοσης. Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

  • Πώς αλλάζω το χρονικό διάστημα που έχω επιλέξει;

    Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε την ημερομηνία ή/και την ώρα παράδοσης της παραγγελίας σας, στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης βρίσκεται το αντίστοιχο εικονίδιο, ανεξάρτητα με την σελίδα στην οποία βρίσκεστε εκείνη την στιγμή.

  • Πραγματοποιούνται αυθημερόν παραδόσεις;

    Φυσικά! Μπορείτε να παραλάβετε αυθημερόν την παραγγελία σας εφόσον έχετε επιλέξει δρομολόγιο μέχρι τις 14:30.

  • Σε ποιες περιοχές πραγματοποιούνται παραδόσεις;

    Την δεδομένη χρονική στιγμή πραγματοποιούνται παραδόσεις κυρίως στα βόρεια προάστια της Αττικής. Δείτε αν εξυπηρετείστε πληκτρολογώντας τον Τ.Κ. της περιοχής σας.

  • Ποιοι είναι οι τρόποι παραλαβής των προϊόντων;

    Υπάρχουν δύο τρόποι να παραλάβετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει:

    • Από τα καταστήματά μας, μέσω της υπηρεσίας Click & Collect.
    • Με αποστολή (delivery) στην διεύθυνση της επιλογής σας.
  • Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Click & Collect;

    Το Click & Collect είναι μία υπηρεσία όπου μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας στα καταστήματά μας ακόμα και αυθημερόν, την ώρα που σας εξυπηρετεί, σε λίγα μόλις λεπτά! Μπαίνετε στο thanopoulos.gr, επιλέγετε το κατάστημα της αρεσκείας σας και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας για την ημέρα και την ώρα που σας εξυπηρετεί. Μένει μόνο να μας ενημερώσετε για την άφιξή σας και ένας υπάλληλος μας θα αναλάβει να μεταφέρει την παραγγελία απευθείας στο αυτοκίνητό σας!

  • Τι γίνεται αν απουσιάζω την ώρα της παράδοσης;

    Σε περίπτωση που δεν βρίσκεστε στην διεύθυνση που έχετε επιλέξει την στιγμή της παράδοσης θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και αν η παράδοση τελικά δεν πραγματοποιηθεί τα προϊόντα θα επιστραφούν στο κατάστημά μας.

  • Η παραγγελία που παρέλαβα δεν είναι σωστή, τι πρέπει να κάνω;

    Τα προϊόντα της παραγγελίας σας συλλέγονται την ημέρα της παράδοσης από το ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό μας ενώ παράλληλα τηρούνται όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις προς αποφυγή λαθών. Εάν παρ' ελπίδα παρατηρήσετε οποιαδήποτε αστοχία, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2108000888 ή στείλτε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση customer-service@thanopoulos.gr.

Πληρωμές και κόστη

  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Ενημερωθείτε με λεπτομέρειες για τους τρόπους πληρωμής πατώντας εδώ

  • Μπορώ να ζητήσω έκδοση τιμολογίου;

    Φυσικά! Στο τελευταίο βήμα πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε το είδος του παραστατικού που επιθυμείτε.

  • Ποια είναι τα κόστη διαλογής των παραγγελιών?

    Τα κόστη διαλογής μεταβάλλονται ανάλογα με την περιοχή στην οποία θα πραγματοποιηθεί η παράδοση αλλά και με το τελικό κόστος της παραγγελίας σας. Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο κάτω μέρος της σελίδας "Το καρότσι μου" ενημερώνεστε με ακρίβεια για το συγκεκριμένο κόστος.

  • Μπορώ να εξαργυρώσω δωροεπιταγές και ticket restaurant;

    Φυσικά! Αφού ολοκληρώσετε την επιλογή των προϊόντων σας και φτάσετε στην σελίδα "ολοκλήρωση παραγγελίας" θα έχετε την δυνατότητα να συμπληρώσετε το αντίστοιχο πεδίο που αφορά τις δωροεπιταγές που έχετε κερδίσει από την Bonus κάρτα σας ή διατακτικές (Ticket Restaurant). Τις δωροεπιταγές, τα δελτία επιστροφής και τα ticket restaurant τα παραδίδετε στον οδηγό μας και το ποσό αφαιρείται από την τρέχουσα παραγγελία σας. 

  • Πότε χρεώνομαι αν πληρώσω με πιστωτική κάρτα;

    Η χρέωση πιστωτικής κάρτας γίνεται απευθείας και μόνο κατά την παράδοση των προϊόντων στο σπίτι σας. Στην περίπτωση online πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα η χρέωση γίνεται με την τιμολόγηση της παραγγελίας σας και η αποδέσμευση του υπερβάλλοντος ποσού γίνεται βάσει των όρων της τράπεζας που έχει εκδοθεί η κάρτα.

  • Ποιες χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

    Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, MasterCard, Maestro, Dinners & American Express.

  • Γιατί δεσμεύτηκε από την κάρτα μεγαλύτερο ποσό από την συνολική αξία των προϊόντων της παραγγελίας και πότε θα γίνει η αποδέσμευσή του;

    Λόγω ύπαρξης προϊόντων μεταβλητού κόστους και πιθανών αντικαταστάσεων έχει δεσμευτεί 6% επιπλέον του ποσού από την κάρτα σας. Εφόσον τιμολογηθεί η παραγγελία σας και προκύψει η τελική αξία της, το υπερβάλλον ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό σας. Η διαθεσιμότητα αυτού του ποσού στον λογαριασμό σας εξαρτάται από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας σας.

Προϊόντα

  • Πώς υπολογίζεται η τελική τιμή στα ζυγιζόμενα προϊόντα;

    Στα προϊόντα όπως αυτά της μαναβικής και του κρεοπωλείου που δεν έχουν σταθερό βάρος, η τιμή τους υπολογίζεται προσεγγιστικά ανάλογα με το μέσο βάρος του κάθε τεμαχίου.

  • Διαθέτετε προϊόντα κοπής;

    Φυσικά! Όλα τα προϊόντα κοπής που είναι διαθέσιμα στα φυσικά μας καταστήματα μπορείτε να τα προμηθευτείτε και από το thanopoulos.gr. Επιλέξετε την ακριβή ποσότητα που επιθυμείτε να κοπούν για εσάς τα αγαπημένα σας προϊόντα λίγο πριν την παράδοση στο σπίτι σας.

  • Πώς μπορώ να βρω τα προϊόντα ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους;

    Όλα τα προϊόντα με τις συγκεκριμένες ιδιότητες (χωρίς γλουτένη, vegan, vegetarian, χωρίς λακτόζη, βιολογικά, από κατσικίσιο και πρόβειο γάλα, χαμηλή τιμή, προϊόντα που μας ξεχωρίζουν, νέα προϊόντα) έχουν στρογγυλές σημάνσεις στο κάτω μέρος της φωτογραφία τους όταν πλοηγήστε στην σελίδα μίας κατηγορίας αλλά και στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Επίσης, αν σε περίπτωση θέλετε να συγκεντρώσετε τα προϊόντα που έχουν τις συγκεκριμένες ιδιότητες μπορείτε να τις επιλέξετε από τα φίλτρα και θα εμφανιστούν μαζικά μόνο αυτά.

  • Όταν ένα προϊόν δεν έχει φωτογραφία είναι διαθέσιμο;

    Φυσικά! Η έλλειψη φωτογραφίας ενός προϊόντος είναι προσωρινή.

  • Δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω, τι μπορώ να κάνω;

    Μπορείτε να δοκιμάσετε να βρείτε το προϊόν που ψάχνετε:

    • Μέσω της αναζήτησης που βρίσκεται στο άνω κεντρικό τμήμα της σελίδας
    • Μέσω των βασικών κατηγοριών που βρίσκονται στο μενού "Προϊόντα" 
    • Μέσω του πεδίου "Κατηγορίες Προϊόντων" που βρίσκεται στην αρχική σελίδα
  • Η ποικιλία των προϊόντων είναι ίδια με τα φυσικά καταστήματα;

    Τα καταστήματα μας απαρτίζονται από προϊόντα αποκλειστικής εισαγωγής τα οποία μας καταρτίζουν και ως το μοναδικό super market στην Ελλάδα με τόσο μεγάλη ποικιλία. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει πάνω από 20.000 ενεργούς κωδικούς που εμπεριέχουν την μεγαλύτερη ποικιλία από προϊόντα που προέρχονται από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Καθημερινά ανανεώνεται το εμπόρευμα μας επιδιώκοντας την βέλτιστη εμπειρία αγοράς χωρίς να αναγκάζεστε να προβείτε σε εναλλακτικά προϊόντα από εκείνα που επιθυμούσατε αρχικά. Εάν σε περίπτωση δεν βρήκατε κάποιο προϊόν που συνηθίζετε να αγοράζετε ή θέλετε να μας προτείνετε κάποιο νέο παρακαλώ πολύ επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Έχετε στην διάθεση σας εποχιακά προϊόντα;

    Φυσικά! Ανάλογα με την εποχή μπορείτε να επιλέξετε μέσα από μία μεγάλη ποικιλία τα αγαπημένα σας Halloween, Χριστουγεννιάτικα, Πασχαλινά, Αποκριάτικα και καλοκαιρινά προϊόντα!

  • Υπάρχει εγγύηση για τις ηλεκτρικές συσκευές;

    Η εγγύηση για τις ηλεκτρονικές συσκευές είναι η ίδια η απόδειξη που θα παραλάβετε από εμάς. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή να το φέρετε για επιδιόρθωση, σε διάστημα ενός χρόνου από την ημέρα της αγοράς, έχοντας την απόδειξη μαζί σας.

  • Τι να κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό;

    Το ειδικά εκπαιδευμένο μας προσωπικό φροντίζει να σας παρέχει τα προϊόντα της επιλογής σας ολόφρεσκα και σε άριστη κατάσταση. Αν λάβετε κάποιο προϊόν το οποίο δεν πληρεί τις προδιαγραφές ή δεν καλύπτει τις προσδοκίες σας μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας για να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες. Σε περίπτωση αντικατάστασης μην απορρίπτεται το εν λόγω είδος καθώς απαιτείται η επιστροφή του για να διενεργηθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι.

Ο λογαριασμός μου

  • Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό;

    Για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας αρκεί μόνο να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

    1. Επιλέξτε το εικονίδιο στο επάνω δεξιά μέρος της σελίδας μας.
    2. Επιλέξτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να εγγραφείτε (εγγραφή με google, apple, facebook ή email)
    3. Συμπληρώστε τα πεδία που εμφανίζονται στην φόρμα εγγραφής.
    4. Επιλέξτε "Αποθήκευση" για να ολοκληρώσετε την διαδικασία.
  • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;

    Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης με τον οποίο πραγματοποιήσατε την εγγραφή σας μπορείτε να κάνετε ανάκτηση μέσω της επιλογής " Ξεχάσατε τον κωδικό σας;"

  • Πώς βλέπω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

    Για να ενημερωθείτε για την πρόοδο της παραγγελίας σας ή για να ανατρέξετε σε προηγούμενες παραγγελίες πατήστε εδώ.

  • Πώς αλλάζω τα προσωπικά μου στοιχεία;

    Για να διορθώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία μεταφερθείτε στον λογαριασμό σας στην αντίστοιχη ενότητα ή πατήστε εδώ.

  • Τι είναι οι λίστες;

    Οι λίστες είναι ο πιο εύκολος τρόπος για την εύρεση αλλά και ομαδοποίηση των αγαπημένων σας προϊόντων. Εκεί μπορείτε να αποθηκεύετε τα προϊόντα της προτίμησης σας ώστε σε επόμενες παραγγελίες να μην χρειάζεται να τα ψάξετε από την αρχή.

    Δημιουργήστε μία ή περισσότερες λίστες και οργανώστε εύκολα και γρήγορα το επόμενο καλάθι σας.

    Δώστε την ονομασία που επιθυμείτε και σας εξυπηρετεί.

    Προσθέστε όσα προϊόντα χρειάζεστε στην εκάστοτε λίστα σας, είτε μαζικά αντιγράφοντας το καλάθι σας ή ατομικά προσθέτοντας το κάθε προϊόν ξεχωριστά.

    Μπορείτε να αφαιρέσετε ή να διαγράψετε προϊόντα από τις λίστες σας οποιαδήποτε στιγμή.

    Μπορείτε να μεταφέρετε ολόκληρη την λίστα ή μέρος αυτής στο καλάθι σας για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

    Μεταφερθείτε στις λίστες σας.

  • Πώς μπορώ να διαχειριστώ τις διευθύνσεις μου;

    Μπορείτε να προσθέσετε, να διαγράψετε ή να τροποποιήσετε τις διευθύνσεις σας στην ενότητα "Οι διευθύνσεις μου" που βρίσκεται μέσα στον λογαριασμό σας.

  • Τι είναι και πώς λειτουργεί η κάρτα Bonus;

    Πατήστε εδώ και θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόγραμμα Bonus.

Γενικά

  • Από πού προμηθεύεστε τα προϊόντα σας;

    Η μοναδική γκάμα προϊόντων εισαγωγής κάνει τα Δ. Θανόπουλος να ξεχωρίζουν. Σε εμάς θα βρείτε τις αγαπημένες σας μάρκες τροφίμων από την Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο. Από δημητριακά μέχρι αναψυκτικά και από φημισμένες σάλτσες B.B.Q μέχρι τραγανά κρακεράκια. Γεύσεις που σας έχουν λείψει ή θα θέλατε να δοκιμάσετε. Επιπλέον, τυριά και αλλαντικά από τη Γαλλία και την Ιταλία για τους λάτρεις της gourmet κουζίνας, καφέ από εξωτικές χώρες και πολλά άλλα προϊόντα από όλο τον κόσμο.

  • Πού βρίσκονται τα καταστήματά σας;

    Μπορείτε να δείτε τις διευθύνσεις και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες των καταστημάτων μας πατώντας εδώ.

  • Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για να εργαστώ στην ομάδα σας;

    Πατήστε εδώ και βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τις θέσεις εργασίας στην εταιρία μας.

  • Μπορώ να λαμβάνω νέα σας;

    Αν θέλετε να ενημερώνεστε πρώτοι για αποκλειστικές προσφορές και νέα προϊόντα συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση στο αντίστοιχο πεδίο που αφορά στην εγγραφή σας στο newsletter.

  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;

    Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας καλώντας στο 2108000888 ή αποστέλλοντας mail στο customer-service@thanopoulos.gr.

  • Οι γραμμές εξυπηρέτησης ποιες ώρες και μέρες είναι διαθέσιμες; Υπάρχει επιπλέον χρέωση;

    Μπορείτε να επικοινωνείτε με τη τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση καθημερινά 8:00πμ-9:00μμ και κάθε Σάββατο 8:00πμ-8:00μμ. Η χρέωση είναι αστική.